00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
10:00
4 мин
Жаңылыктар
11:01
4 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:01
3 мин
Жаңылыктар
15:01
4 мин
Ежедневные новости
16:01
4 мин
Жаңылыктар
17:01
5 мин
Ежедневные новости. Погода на завтра
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:00
4 мин
Новости науки и новых технологий
18:51
4 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Новости науки и новых технологий
08:58
2 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 09:00
09:00
5 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
7 мин
Будь в курсе
Как подойти кыргызским школьникам к выбору ВУЗа в России?
12:08
55 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Чакан жана орто бизнеске пайызсыз насыя берүү программасы натыйжа бердиби?
13:04
26 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Кыргызстанда таштанды чогултууга канча жана эмне үчүн акы төлөө сунушталууда?
13:31
25 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Особый акцент
Как без проблем унаследовать приватизированную квартиру — советы юриста
14:04
48 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 15:00
15:01
3 мин
Ачык кеп
Өкмөт ушул жылдын аягына чейин бардык турак үйлөрдү камсыздандыруу тапшырмасын берди — кантип ишке ашат?
15:04
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Личный интерес
Конгресс аналитиков: новые исследования и проекты для будущего Евразии
16:04
52 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
Келечектин каржысы. Кытай санарип акчаны кантип ишке ашырды?
17:04
47 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
День пожилого человека: какого внимания хочется людям «серебряного возраста» в КР
18:07
38 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Стимул
Китеп дүйнөсүнө жол көрсөткөн китепканачылар – Санарип доорунда китепкананын ролу кандай өзгөрүүдө?
19:06
48 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Особый акцент
Как без проблем унаследовать приватизированную квартиру — советы юриста
20:06
48 мин
Ачык кеп
Өкмөт ушул жылдын аягына чейин бардык турак үйлөрдү камсыздандыруу тапшырмасын берди — кантип ишке ашат?
23:04
42 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1

КР авиакомпанияларынын Европага кирбей калышынын сегиз себеби

© Sputnik / Табылды Кадырбеков"Манас" аэропортундагы учак. Архив
Манас аэропортундагы учак. Архив - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
2006-жылы Кыргызстандын бардык авиакомпаниялары Евробиримдиктин "кара тизмесине" кирип, ага мүчө болгон мамлекеттердин аба мейкиндигине жол жабылды. Тизмеден чыгуу үчүн кандай иштер жасалганын Жарандык авиация агенттиги айтып берди.

БИШКЕК, 20-июн. — Sputnik. Европа комиссиясы (ЕК) жакында эле Евробиримдикке кирген мамлекеттердин аба мейкиндигине учактарынын кирүүсүнө тыюу салган авиакомпаниялардын жаңыланган "кара тизмесин" жарыялады.

Тамчы айылындагы аэропорт. Архив - Sputnik Кыргызстан
Өзбекстандын, РФтин, Казакстандын авиакомпаниялары Ысык-Көлгө каттам ачууну пландоодо
Тизмеге кирген 216 компаниянын ичине Кыргызстанда катталган бардык 13 авиакомпания кирген. Алардын басымдуу бөлүгү мамлекеттик көзөмөлдүн жоктугунан тизмеге кирип калган. Кыргызстандык авиакомпаниялар аталган тизмеде 2006-жылдан бери турат.

Транспорт жана коммуникациялар министрлигине караштуу Жарандык авиация агенттигинин директору Эрмек Өмүралиев ИКАО (Эл аралык жарандык авиация уюму) уюмунун компаниялардын талапка жооп беришинин сегиз критерийи бар экенин белгилейт.

  1. Аба мыйзамы (Аба кодексин кабыл алуу менен Кыргызстандагы абал бир аз жакшырган);
  2. Өлкө ичиндеги жарандык авиация системасын уюштуруу (абал жакшырууда);
  3. Аба кемелерин жай мезгилинде эксплуатациялоо (ИКАО начар баа берген);
  4. Авиациялык персоналды классификациялоо жана күбөлүк берүү (начар деген баа ИКАО тарабынан жакында эле алынды);
  5. Аба кемелеринин учууга жарамдуулугун көзөмөлдөө;
  6. Аэронавигация;
  7. Аэродромдор жана жердеги каражаттар;
  8. Авиациялык кырсыктарды иликтөө.

Өмүралиев аталган ар бир пункт боюнча эскертүүлөр бар экенин, мындан тышкары дагы бир чоң эскертүү жакында эле алынганын кошумчалады.

"Учурда кемчиликтерди жоюу боюнча аракеттерди көрүп жатабыз. Эмдиги жылы Кыргызстандын авиакомпанияларын "кара тизмеден" чыгаруу үчүн текшертүү максатында ИКАО комиссиясын чакырабыз", — деди ал. 

Агенттиктин жетекчиси Евробиримдиктин "кара тизмесинен" чыгуу жаңы авиакаттамдарын ачып тим болбостон, камсыздандыруу төлөмүн азайтып, кемелердин ижара баасын арзандатарын белгиледи. Анткени учак ээлери "кара тизмедеги" компанияларга өтө этияттык менен мамиле кылышат.

Жаңылыктар түрмөгү
0