00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ежедневные новости
08:00
4 мин
Жаңылыктар
09:00
4 мин
Ежедневные новости
12:01
4 мин
Жаңылыктар
13:01
3 мин
Ежедневные новости
14:00
4 мин
Жаңылыктар
15:01
3 мин
Ежедневные новости
16:01
4 мин
Жаңылыктар
17:01
3 мин
Ежедневные новости
18:01
5 мин
Жаңылыктар
19:01
4 мин
Ежедневные новости
20:00
4 мин
Утро хорошего дня
С чего стоит начать заниматься ландшафтным дизайном, рассказал садовод
06:05
44 мин
Күн башат
Мас болуп унаа башкаргандарга айдоочулук күбөлүктөн ажыратуунун ордуна ири айып пул салуу натыйжалуубу?
07:05
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 08:00
08:00
4 мин
Утро хорошего дня
Зачем нужна добровольная аттестация учителей?
08:05
44 мин
On air
08:58
2 мин
Жаңылыктар
Чыгарылыш 09:00
09:00
5 мин
Күн башат
Мас болуп унаа башкаргандарга айдоочулук күбөлүктөн ажыратуунун ордуна ири айып пул салуу натыйжалуубу?
09:06
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 12:00
12:01
3 мин
Будь в курсе
«Образование послезавтра» - как не потеряться на рынке труда будущего
12:04
45 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 13:00
13:01
3 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Эмнеге автобекеттер шаардан сыртка чыгарылды? – Жаңы автобекеттерде калкка кандай шартар каралган?
13:04
25 мин
Sputnikteн сүйлөйбүз
Сүйменкул Чокморовдун чыгармачылыгы
13:31
25 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 14:00
14:01
3 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 15:00
15:01
3 мин
Ачык кеп
Өлкөдө эпизоотиялык абал кандай? — эл аралык соодага таасирин тийгизүүчү ылаң катталган жокпу?
15:04
42 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 16:00
16:01
3 мин
Максимальный репост
On air
16:05
2 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 17:00
17:01
3 мин
Экономикалык панорама
Санарип акчалар банктык системаны алсыратабы?
17:04
45 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 18:00
18:01
5 мин
Тема дня
100 лет прокуратуре Кыргызстана: ключевые этапы развития и вызовы
18:07
30 мин
Жаңылыктар
Жаңылыктар. Чыгарылыш 19:00
19:01
5 мин
Кеменгер
Ажылык - бул макам эмес! Ажылыка барган адам өзүн кандай алып жүрүшү керек?
19:06
47 мин
Ежедневные новости
Ежедневные новости. Выпуск 20:00
20:01
5 мин
Личный интерес
Политические вызовы Молдовы и Грузии: беседа с ветераном спец. служб
20:06
45 мин
Ачык кеп
Өлкөдө эпизоотиялык абал кандай? — эл аралык соодага таасирин тийгизүүчү ылаң катталган жокпу?
23:04
42 мин
КечээБүгүн
Эфирге
г. Бишкек89.3
г. Бишкек89.3
г. Каракол89.3
г. Талас101.1
г. Кызыл-Кыя101.9
г. Нарын95.1
г. Чолпон-Ата105.0
г. Ош, Жалал-Абад107.1
Радиостудия Sputnik Кыргызстан в Бишкеке - Sputnik Кыргызстан
Радио

Арынов: эл кайсы авиакомпаниянын акыбалы кандай экенин ажырата билсе

© Sputnik / Табылды Кадырбеков"Эйр Манас" авиакомпаниясынын финансы боюнча директорунун орун басары Данияр Арынов
Эйр Манас авиакомпаниясынын финансы боюнча директорунун орун басары Данияр Арынов - Sputnik Кыргызстан
Жазылуу
"Эйр Манас" авиакомпаниясынын финансы боюнча директорунун орун басары Данияр Арынов Бишкек-Ош каттамы боюнча учак билеттеринин баасы 1400-4000 сом болуп жатканын айтты.
Арынов: эл кайсы авиакомпаниянын акыбалы кандай экенин ажырата билсе

"Эйр Манас" авиакомпаниясына тиешелүү эки гана учак бар. Бул тууралуу Данияр Арынов Sputnik Кыргызстан радиосунун эфиринде маек куруп жатып билдирди.

Анын айтымында, дүйнө жүзү боюнча учак тетиктерин чыгарган 5-6 гана өлкө бар.

"Ушу тапта Бишкек-Ош аба каттамы боюнча билеттердин баасы 1400-4000 сомду түзүүдө. Биздин аба кемелерибиз негизинен Бишкек-Ош каттамы боюнча эле учат. Башка аэропортторго коно албайт. "Эйр Манас" авиакомпаниясына таандык болгон эки гана учак бар. Бирине 20, бирине 10 жыл толду. Соңку кездерде авиакомпаниялар боюнча жалпыланган маалыматтар тарап кетти. Эл аларды өзүнчө карап, кайсы компаниянын акыбалы кандай экенин билүүгө тийиш. Антпесе күнөөсүздөр деле күнөөлүү болуп калууда. Техника деген техника экен. Канча караса деле президенттердин учагы да бузулуп турат. Азыркы кезде дүйнө жүзү боюнча учак тетиктерин даярдап чыгарган 5-6 гана өлкө бар", — деди Арынов.

Ал мамлекеттик тиешелүү органдар башка мамлекеттерден тетиктерди алып келүүгө жеңил жана ыңгайлуу жолдорду карап чыгышы керектигин кошумчалады.

Жаңылыктар түрмөгү
0