https://sputnik.kg/20241230/1091174027.html
Кыргызстан өз автомобилдерин чогултууну баштады. Келечеги кандай?
Кыргызстан өз автомобилдерин чогултууну баштады. Келечеги кандай?
Sputnik Кыргызстан
Кыргызстан быйылтан баштап жеңил унаа дагы, оор техникаларды дагы чогулткан заводдорун ишке киргизди. Бул жерде өнөктөштүк кошуна мамлекеттер Өзбекстан жана... 30.12.2024, Sputnik Кыргызстан
2024-12-30T17:04+0600
2024-12-30T17:04+0600
2024-12-30T17:10+0600
https://sputnik.kg/img/07e8/0c/1e/1091173895_0:3:1036:586_1920x0_80_0_0_14c693ee02da61c6f23c4732dc46ca72.jpg
Кыргызстан өз автомобилдерин чогултууну баштады. Келечеги кандай?
Sputnik Кыргызстан
Кыргызстан быйылтан баштап жеңил унаа дагы, оор техникаларды дагы чогулткан заводдорун ишке киргизди. Бул жерде өнөктөштүк кошуна мамлекеттер Өзбекстан жана Кытай менен жүрүүдө. Албетте, жогоруда аталган өлкөлөр Кыргызстандын ЕАЭБге мүчө болгондугуна байланыштуу мындай ири ишканаларды ачып отурушат. Аларды 70 миллиондук ЕАЭБ рыногу кызыктырат. Ушул жерден Кыргызстан өз автопаркы үчүн, өз автоөндүрүш үчүн кандай пайдалуу кадамдарга бара алат? Эмнелерди колдон чыгарбай жасап калуу керек? Бул багытта кылымдык тарыхы бар автоөндүрүштөр кандай жолдорду басып өткөн? Эмнеликтен айрымдары популярдуулуктун туу чокусуна жетип бирок, бизнеси кыйроого учураган да башкалары кылымдардан бери өз кардарларын кубандырып келет? Автоөндүрүш башка тармактардан эмнеси менен айырмаланат? Кытай бул багытта 25 жылдын ичинде кантип дүйнөнү багындыра алды?
Ушул жана башка кызыктуу суроолорго жоопту экономист Улукман Мамытов берет.
Кыргызстан быйылтан баштап жеңил унаа дагы, оор техникаларды дагы чогулткан заводдорун ишке киргизди. Бул жерде өнөктөштүк кошуна мамлекеттер Өзбекстан жана Кытай менен жүрүүдө. Албетте, жогоруда аталган өлкөлөр Кыргызстандын ЕАЭБге мүчө болгондугуна байланыштуу мындай ири ишканаларды ачып отурушат. Аларды 70 миллиондук ЕАЭБ рыногу кызыктырат. Ушул жерден Кыргызстан өз автопаркы үчүн, өз автоөндүрүш үчүн кандай пайдалуу кадамдарга бара алат? Эмнелерди колдон чыгарбай жасап калуу керек? Бул багытта кылымдык тарыхы бар автоөндүрүштөр кандай жолдорду басып өткөн? Эмнеликтен айрымдары популярдуулуктун туу чокусуна жетип бирок, бизнеси кыйроого учураган да башкалары кылымдардан бери өз кардарларын кубандырып келет? Автоөндүрүш башка тармактардан эмнеси менен айырмаланат? Кытай бул багытта 25 жылдын ичинде кантип дүйнөнү багындыра алды? Ушул жана башка кызыктуу суроолорго жоопту экономист Улукман Мамытов берет.
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Жаңылыктар
kg_KG
Sputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://sputnik.kg/img/07e8/0c/1e/1091173895_126:0:910:588_1920x0_80_0_0_94e4f44e5f1662b73fd66d6b711cbe67.jpgSputnik Кыргызстан
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
аудио
Кыргызстан өз автомобилдерин чогултууну баштады. Келечеги кандай?
17:04 30.12.2024 (Жаңыртылды: 17:10 30.12.2024) Коноктор
Улукман Мамытов, экономист
Кыргызстан быйылтан баштап жеңил унаа дагы, оор техникаларды дагы чогулткан заводдорун ишке киргизди. Бул жерде өнөктөштүк кошуна мамлекеттер Өзбекстан жана Кытай менен жүрүүдө. Албетте, жогоруда аталган өлкөлөр Кыргызстандын ЕАЭБге мүчө болгондугуна байланыштуу мындай ири ишканаларды ачып отурушат. Аларды 70 миллиондук ЕАЭБ рыногу кызыктырат. Ушул жерден Кыргызстан өз автопаркы үчүн, өз автоөндүрүш үчүн кандай пайдалуу кадамдарга бара алат? Эмнелерди колдон чыгарбай жасап калуу керек? Бул багытта кылымдык тарыхы бар автоөндүрүштөр кандай жолдорду басып өткөн? Эмнеликтен айрымдары популярдуулуктун туу чокусуна жетип бирок, бизнеси кыйроого учураган да башкалары кылымдардан бери өз кардарларын кубандырып келет? Автоөндүрүш башка тармактардан эмнеси менен айырмаланат? Кытай бул багытта 25 жылдын ичинде кантип дүйнөнү багындыра алды?
Ушул жана башка кызыктуу суроолорго жоопту экономист Улукман Мамытов берет.